Saturday, June 21, 2008

Pemuda PAS kawasan Subang



Anonymous said...

Salam...
Saya respek habis pada En. Roslan.
Mudahan kesilapan ini, menyebabkan kita sentiasa berfikir yang Allah menyayangi kita, begitu juga dengan kami, sahabat anda di alam maya ini,juga mengasihi saudara.
Sama-sama kita mendekatkan hati-hati kita supaya menjadi lebih akrab dan menjadikan Islam itu sebagai Satu Agama yang HEBAT, sesuai dgn apa jua pekerjaan kita.
Utk Saudara Roslan, saya mendoakan saudara terus sukses dan keluarga saudara diberkati dan dilindungi ALLAH.
Pemuda PAS Kawasan Subang

2:24 AM

------------------------------------------------------------------------------------------------
Saudara2 Anonymous dari Pemuda PAS Kawasan Subang...
Syukur Alhamd...saya meminta maaf atas kesedaran dan sesungguhnya kerana ALLAH S.W.T..dan kerana kasih sayang saya kepada semua umat Muhammad S.A.W....saya selalu percaya bahawa sesuatu yang terjadi itu pasti ada Hikmah NYA asalkan kita bersabar dan ikhlas dgn nama ALLAH S.W.T...Maaf kalau saya tersalah...tetapi itu yang diajar oleh ibubapa saya...mudah mudahan ALLAh memberi kita petunjuk dan hidayahNYA saudara2 ku....terima Kasih...marilah kita gunakan persaudaraan kita ini utk mengenali diri kita dan ISLAM...INSYALLAH..

IKHLAS

roslan aziz

Jun 20, 2008 2:33:00 AM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY