Saturday, June 21, 2008

Tercalar lah ego...


Blogger roslan aziz productions said...

Blogger arab said...
orang seni pun ada ego jugak... cakap terabur...buat dulu kemudian minta maaf... bagus la mau juga ingat nak minta maaf...tapi tercalar lah ego orang seni...
saudara kena paham..dalam islam yang haram tetap haram...dan matlamat tak menghalalkan cara...

2:21 AM
-------------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum Saudara ARAB... Kalau meminta maaf dan berlapangan dada itu mencalarkan "EGO" saya biarlah ia tercalar selebar2nya supaya meninggalkan kesan seolah2 parut dimuka saya yang dapat ditonton dan di ambil iktibar bukan untuk saya malah untuk semua supaya tidak membuat kesilapan seperti yang saya lakukan...saya bertawakkal... Saya bercakap hanya untuk diri saya dan saya percaya orang seni yang lain lebih berhati2...dan mempunyai pandangan masing2... sSya tetap bersyukur kepada ALLAH S.W.T. atas rahmat dinasihati oleh anda2 semua dan menambah ilmu...Terima Kasih saudara ARAB..semoga perkenalan kita diberkati oleh NYA...INSYALLAH...

IKHLAS

roslan aziz


Jun 20, 2008 4:06:00 AM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY