Saturday, June 21, 2008

Anda seorang yang teruk.Sangat Teruk.


Blogger roslan aziz productions said...
Blogger Ahmades said...
Memohon Maaf? Tak, anda tak perlu mohon maaf dengan Ahli PAS. Mereka bukan tuhan. Sapalah mereka untuk memaafkan anda. Anda hanya perlu memohon maaf kepada Allah SWT. Itu sahaja. (dan jangan lupa buat kenyataan media tentang hadis-hadis berkenaan konsert) Anda seorang yang teruk. Sangat Teruk. Sepatutnya anda dilahirkan di Turkey, bukan di Malaysia kerana Islam bawaan anda hanya bersifat sekular. Sekian harap maklom. 8:13 PM

=================================================================

Terima kasih kerana meluangkan masa untuk menasihati saya...Alhamd..masih ada yang sudi...
Saya mengaku bukan lah seorang manusia yang sempurna tetapi saya harap tidak lah seteruk yang saudara maksudkan dan maafkan lah saya...sungguh pun saya tidak layak dimasukkan ke syurgaNYA tetapi saya tetap akan takutkan azab neraka...Dengan nama ALLAH yang Maha PENGASIH lagi Maha PENYAYANG saya berlindung dgn NYA...
Saya berharap perkenalan kita diberkati ALLAH...INSYALLAH...
IKHLAS

roslan aziz

p/s mungkin ada sebabnya kenapa saya dilahirkan disini... negara yang tercinta...kuasa ALLAH S.W.T....begitu juga saudara...WALLAHUALAM

Jun 20, 2008 4:53:00 AM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY