Saturday, June 21, 2008

Saya ahli PAS tegar..

Blogger NilzaSaza said...

Salam Bro Roslan...

Saya ahli PAS tegar.. tapi juga pencinta muzik Islam tegar.

Masa kecil membesar dengan bermacam-macam lagu. Lagu Sheila Majid pun antara yg saya suka.

Tapi apabila kesedaran mulai hinggap di hati, saya cuba tinggalkan sikit2 lagu2 dan penyanyi2 yg kurang Islamik. Tapi still mengimpikan satu hari nanti Malaysia memiliki penyanyi yg mengikut alur Islam.

Dalam youtube saya penah jumpa Ella, Ezlyn,lagi 2 org nyanyi lagu pakai tudung..'come' apa??

Muslimat PAS nk bagi semua penyanyi perempuan masuk syurga..dapat pahala..so, meh la ikut jalan kitaorang..

We are not the best, but trying to follow the best path (ISLAM)..

NilzaSaza@Bangi

Jun 20, 2008 3:01:00 PM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY