Friday, June 20, 2008

abahHakeem...Kami tidak anti kepada hiburan tapi biarlah ia berlandaskan kepada hukum syarak.

Anonymous abahHakeem said...

Assalamu'alaikum,

Abg Roslan, mereka2 yang kritik abg secara lembut dan ada juga yang agak keras tu sebenarnya adalah di kalangan pemuda/pe-tua(?) yg lebih cintakan Islam dari hiburan. Dan Alhamdulillah abg dpt terima segala teguran dan kritikan itu dgn baik.

Saya baca segala respon yang abg berikan kepada beberapa individu yg meninggalkan komen dlm blog abg ni dan sesungguhnya saya amat terharu melihat ketinggian sahsiah abg dlm menerima kritikan mereka. Sebenarnya permohonan maaf dari abg sudah cukup utk memadamkan api kemarahan kami, penyokong/ahli PAS. Kami tidak anti kepada hiburan tapi biarlah ia berlandaskan kepada hukum syarak.

Last sekali, abg org seni yg hebat. Apa kata lepas ni abg cipta satu lagu khas sebagai dedikasi kepada apa yang telah berlaku ni. You dont have to tell us the title because we will know just by reading the lyrics. Buat tau...dan jgn lupa bagitau saya k.

Saya juga suka utk mengajak abg bersama-sama kami dalam PAS utk menegakkan Islam dalam negara Malaysia yang kita cintai ini.

Wassalam.

Jun 20, 2008 5:59:00 PM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY