Saturday, June 21, 2008

Hampir semua org marah...


Anonymous
Anonymous said...

Bro. Lan,

1. Hampir semua org marah baca bro. nyer kenyataan menghina.. pada saya mmg patut pun diorang marah.

2. Bro telah rendahkan diri untuk mintak maaf secara terbuka (harap2 secara peribadi pun dah kpd individu berkenaan)... saya respect.

3. Tidak cuba untuk mempertahankan kenyataan ... saya respect

4. Keikhlasan ... saya nampak (walaupun benda neh subjectif utk dinilai).. Alhamdulillah

5. Insya Allah, ada hikmah besar disebalik kontroversi ini.

6. Gunakan HIKMAH ini untuk panduan hidup

7. Terima kasih atas music bro Lan, saya peminat music.

8. Saya doa kan kejayaan bro. (Dunia & yg paling penting akhirat)

Terima kasih
jo

Jun 20, 2008 10:47:00 AM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY