Sunday, June 22, 2008

takut kerana ALLAH S.W.T.


Blogger roslan aziz productions said...

Terima Kasih saudara2/saudari2...
Syukur Alhamdulillah...

Dengan Nama ALLAH MAHA PENGASIH lagi MAHA PENYAYANG...
Saya mohon maaf Bukan kerana "takut kehilangan peminat"...(kerana peminat akan datang, pergi dan hilang) atau sebelum "manusia-malaikat" muncul di depan katil saya mlm ini dan berfatwa “Kau Sesat dan menyesatkan”...tetapi...

Kerana ALLAH S.W.T. dan cinta saya kepada Nabi Muhammad S.A.W. ... keluarga suci baginda A.S. serta Umah baginda S.A.W.

Berani kerana BENAR dan Takut kerana ALLAH S.W.T....dan sesungguhnya ALLAH itu BENAR...Saya juga beriman bahawa rezeki itu datang dari ALLAH S.W.T.

Alhamdullillah kebanyakan nya menerima kemaafan saya...jikalau selepas ini tiada siapa pun yang ingin mendengar kerja2 saya ...saya tidak kecewa...tetapi kalau saudara2 saya tidak menerima saya sebagai seorang saudara seislam..itu yang saya kecewa dan kesal...

ALLAH MAHA MENGETAHUI dan MAHA ADIL...saya mempunyai niat yang baik dan niat ini tidak pernah pudar dari mula saya menceburi bidang muzik... Saya berharap niat yang baik ini dapat diterima saudara2 saya semua dan yang lebih penting diberkati ALLAH S.W.T....

Moga2 perkenalan kita diberkati dan diredhaiNYA...INSYALLAH..

WASSALAM

UNITY in DIVERSITY
IKHLAS

saudara mu...
roslan aziz



No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY