Sunday, June 22, 2008

Saya beriman bahawa rezeki itu dari ALLAH S.W.T. sahaja...

Blogger Mohd Shukri b. Mohamad Jani & Rafidah bt. Hamdan said...
Assalamualaikum saudara Roslan.Saya adalah salah seorang peminat muzik tanah air terutama zaman 80-90an dan dalam masa yang sama juga merupakan penyokong kuat pertubuhan Islam di Malaysia.Bagi saya alasan yang diutarakan oleh pemuda Pas Selangor adalah konkrit apabila kita melihatkan senario artis tanahair sekarang ini yang mana lebih menonjolkan penampilan diri berbanding kualiti vokal dan juga persembahan.Bagi saya, saudara Roslan sekarang ini merupakan seorang tokoh yang tidak kurang pengaruh dalam industri muzik tanahair. Cadangan saya sebagai permulaan, saudara boleh memohon diadakan konsert pada waktu tersebut, tetapi pemilihan artis-artis perlulah diteliti dahulu. bagi artis-artis yang bersih dahulu...

dalam masa yang sama galakkan artis yang lain melakukan perubahan dalam imej, penampilan dan perawakan.
Insyaallah ramai pihak akan terima. Lagi satu yang utama, bagi kita yang jahil agama ni, saya cadangkan saudara banyakkan mendapat nasihat daripada pemimpin-pemimpin agama dan cendikiawan bagaimana untuk mengarahkan industri muzik malaysia kejalan yang lebih bersih.
wassalam

Jun 20, 2008 6:38:00 PM

Delete
Blogger Fahmi Azizi said...

Bersyukurlah kerana masih ramai lagi yang sayang kat kau roslan aziz...

Jun 20, 2008 7:19:00 PM

Delete
Blogger hani nasution said...

Islam itu indah....semua orang Islam itu bersaudara...so bila kita dah bersaudara,tegur-menegur,ingat mengingati,maaf-memaafi itu dah menjadi satu tuntutan untuk semua hamba Allah...sepatutnya kita sebagai orang Islam sgt bertuah kerana sentiasa disayangi Allah..cuma kadang2 Allah menunjuk kasih sayangnya dengan cara yg berbeza...kita patut bersyukur (peringatan utk diri saya juga)..wallahualam..

Jun 20, 2008 7:26:00 PM

Delete

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY