Sunday, June 22, 2008

blogs.iiu.edu.my/shah_reza02


Blogger roslan aziz productions said...

Blogger Thepeoplechoice said...

salam bang roslan...

saya juga kagum dgn hasil kerja abg roslan... tp sy rasa regret bila abg roslan keluarkan kenyataan yg agak sempit skopnya... jadik sy pun ada kritik kenyataan abg roslan tu d blog sy blogs.iiu.edu.my/shah_reza02 ... huhu.. sorryla.

Jun 20, 2008 9:47:00 AM


Assalamualaikum Saudara ku...
Tak mengapa...tak perlu minta maaf..kita semua ada hak utk ingat mengingati diantara satu dgn lain...Saya faham perasaan saudara...Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa menasihati saya...kalau saudara tak mendengar musik saya pun saya tak kecewa tetapi terimalah saya sebagai saudara seIslam yang mohon kemaafan ...Moga2 perkenalan kita diberkatiNYA...INSYALLAH...

IKHLAS

roslan aziz

Jun 20, 2008 1:03:00 PM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY