Monday, June 23, 2008

kalau tak tahu, belajar....


Anonymous Anonymous said...

salam

Saudara Roslan...
saya respect pd saudara sbb segera minta maaf kpd semua atas komen hari tu....namun saya hrp bebenar le kiranya ia dpt dijadikan teladan kepada group2 industri saudara...industri ini byk buruk drpd yg baik...byk yang haram drpd yg halal...
kebanyakan artis sendiri(terutama yg muda, veteren pun ada) ramai yang jahil tentang agama...tak apa boleh belajar...tp yg menyedihkan semua...dah la buat benda haram lepas tu dgn selambenye dan bangganya cakap "sbg org islam, saya tahu batas2 saya"....

Saya sbg sorg penyokong PAS, menyokong tindakan PAS tersebut. Walau apapun saya harap ia dpt mngurangkan aktiviti maksiat semasa dan selepas konsert tu...sepatutnye semua konsert (cth sure heboh ke) perlu dibuat garis panduan yg baru yang meliputi adab dan moral yg baik dan tidak dibuat waktu malam!!! sbb malam bahaya sikit mcm2 boleh jd...

nasihat saya kpd semua dan saya juga...

kalau tak tahu, belajar....

insyaallah...
ok tu je...

khalil

Jun 20, 2008 12:18:00 PM

No comments:

Quantcast Quantcast

Haring by 'aLi

MUSICOLOGY